Så varmt!

Värmen håller i sig! Det är helt sjukt! Jag gnäller faktiskt lite, det är väldigt svårt att sova. Plus idag har det varit 47 grader i solen där jag var. Jag fattar verkligen inte att folk orkar ligga och steka i denna hettan. Värmen har orsakat lite manjana, därför har inte heller bloggen blivit uppdaterad :)

Igårkväll var vi hos Sandra och Henke och blev bjudna på middag. Innan dess var jag på Spinning, för typ första gången på fleeera veckor. Det var sjukt jobbigt i värmen, men det är väl bara bra eller något. Efter var det som sagt middag i Svedala. Super gott och en mysig kväll, vi satt ute till halv tolv!

Idag har jag varit hos Sandra och scrappat för första gången i mitt liv! Anledningen är ju Lindas tävling, samt att Sandra har tyckt länge att jag borde börja. Jag håller mig änsålänge till kort och inte stora grejer. Jag gjorde tre små kort och det tog typ hela eftermiddagen :) Sandra svängde ihop en jättesöt LO med Hannah i en cupcake tröja (du måste lägga ut bild på den!), så jag kände mig ganska mycket som nybörjaren :) Tur jag hade Sandra iaf som kunde komma med många bra förslag när min fantasi tröt. Här är iaf mina alster från dagen:


Detta blir väl mitt bidrag till Lindas sommartävlingen (eller kan man tävla med alla tre??)


Det saknas lite text i höger hörna, den får komma en annan dag


Bandet ska egentligen vara knutet, men det gick inte att scanna.. så ni får föreställa er det!

Det var himmla roligt idag, delvis för att det alltid är kul att pyssla men oxå för att där fanns så bra resurser! Det är ju guldvärt att bara kunna plocka fram något man funderar på. Jag får nog scrappa kort hos Sandra fler gånger :) Nu ska vi bara hålla tummarna att jag vinner hos Linda!

Vad tycker ni om mina första försök till scrapp???

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lovar, ska bara göra klart en rubrik först!

Tyckte du var så duktig så, du är välkommen när som för att göra om det igen!

kramar

2009-07-05 @ 11:20:53
Postat av: Tine

De blev jättefina :)

Bara att börja samla på dig massa tillbehör själv nu ;)

2009-07-05 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0