Helgen har susat förbi

Som vanligt när man är ledig går tiden allt för fort :)

I fredags var det både spinning och möllan, och trots att jag höll på att somna kom vi inte hem förrän vid halv 11. Sen sov jag till halv 12 i lördags. Helt underbar om vi bortser från att vi skulle sticka hemifrån 12..

Lördagen spenderade vi i Hörby med Simon, han hade hittat sin nya kärlek och ville provköra.


Lotus Elise


Provkörning, då jag lämnades som pant

Efter tog vi en runda till Pema (på mitt önskemål) där jag fick köpt lite småsaker till mitt kortskapade. På vägen hem stannade vi in om i Lund på föräldrarnas önskemål. Min morfar (som är 86 år) har äntligen flyttat till ett vårdhem, så nu håller vi på att städa ur lägenheten inför försäljning. Där är så mycket grejer att man ibland blir matt bara av att titta in i rummet. Föräldrarna hade iaf samlat ihop lite grejer de undrade om vi ville ha.

På kvällen grillade vi, och sen var det party hos Pelle. Jag lyckades faktiskt få till mitt hår ganska bra för en gång skull (tyckte jag) men lite volym och lockar. Det trista var att det var 35 grader inne hos Pelle så det trillade ihop ganska fort.. men jag var snygg när jag gick hemifrån :)

Mitt ganska så lyckade hår :)

Haha, visst blir man snygg när man fotar sig själv! Det blev en riktigt partykväll iaf, och vi var hemma halv 4!! Det var verkligen längesedan sist vi partade sååå länge. De andra tappra självarna hade hållt på till 6. Det är jag lätt för gammal för nu.

Idag har jag sovit, tittat på tv och käkat chips samt pysslat lite... Lovar lägga upp bilder sen på mitt alster.

Kommentarer
Postat av: Tine

Du fick till håret riktigt snyggt måste jag säga :)



Låter som det var en riktig höjdarfest, synd jag missade den.



Jaja, det kommer väl fler tillfällen..

2009-07-19 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0