Karin, den eviga tidsoptimisten

Så jag hann inte hälften av vad jag trodde jag skulle hinna i helgen... men jag fick tvättat, badat i havet för första gången i år, tittat på film samt grillat och varit på möllan... imponerande va? :) I söndags när jag tvättade (och truls var och hjälpe gamlingarna i lund) passade jag på att se en film.



Riktigt rolig, och söt och bra!! och allt det där som en romantisk komedi skall vara. Den får väldigt höga poäng i min bok... så om ni har tid över en söndag är detta ett hett tips!!

Just nu håller allt på att dra igång rejält på jobbet så jag hinner inte blogga på dagarna heller, men det är skönt att det börjar hända lite. Började bli lite tosig på att inte ha något att göra, nu blir man väl snart tosig på att det är för mycket att göra :)

Här hemma har truls börjat på köksprojektet (dvs måla kaklet). För ca 1-2 år sedan köpte vi allt vi kunde behöva för att måla köket, men sen bara ran det ut i sanden. Men nu har truls varit flitig flera dagar, först slipat sen tvättat och idag lades grundfärgen. Han har bara gjort det på en kan för att se om det blir bra...annars får vi väl hitta på något annat :)
Jag tycker det ljusar upp väldigt mycket! Hoppas det blir snyggt när den blanka färgen kommer på sen, så det blir lite kakel look över det oxå..


nä, han har inte målat allt med pensel..han hade roller oxå!!

Nu ska jag sova för imorgon bitti har jag massa dumma grejer på jobb, så det är bäst att vara utvilad!! Natti!

Kommentarer
Postat av: anneli

Tackar för filmtipset! Den var söter, även om det tog ett tag innan jag kom på var jag sett "Alex" barmannen som genomskådat spelreglerna tidigare - mr Mac himself.



Ha det fint!

2009-08-22 @ 13:12:32
Postat av: Anonym

Hej Karin, börjar det inte bli dags att uppdatera snart? Kanske är jobbet som tar all din tid?! Det förstår jag isånafall, själv ligger jag ju sjuk idag (som du vet). Ser fram emot nya inlägg och att se filmen!

2009-09-07 @ 07:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0