Min lilla promenad

Det finns en ganska kul sida på nätet som heter MotioMera.se (namnet är väl inte en del av det roliga iaf) där man kan lägga upp en rutt man vill gå. Sen rapporterar man dagligen hur många steg man gått och så säger den hur långt man kommit. Jag har nu fyllt i en rutt jag ska gå för att hjälpa mig kansek gå fler steg om dagen. Och ska man göra något så ska det vara ordentligt! Så jag ska gå till Kiruna via göteborg och stockholm. 2820 Km och 

Just nu är jag påväg mot Staffanstorp vilket ligger 13km bort... vem kunde tro det var så långt till staffanstorp?? Enligt deras lilla illustration har jag kommit till första rödljuset i Malmö. Vi får väl se hur långtid det tar mig till (enligt mig första delmålet) Helsingborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0