Inte ens jag städar så dåligt

Jag är väldigt övertygad om att städarna på vårt ställe inte städar i koridoren jag sitter. Fakta jag bygger detta på är:

1. Där står koppar på bänkskivan ovanför diskbänken som sitter fast i skivan och har gjort det i veckor

2. Där är myror i hela återvinningsbehållaren, samt på diskbänken

3. Där lever spindlar i varje hörn på toaletterna

4. Vasken på toan har någon hällt ut kaffe i och fläckarna har suttit i över en månad

5. Det ligger damråttor överallt och knastrar på golvet i hela korridoren (och på rummen)

Detta är några exempel på saker som då grundar mina misstankar. Det mest intressanta har varit hårnålen som legat på samma ställe i över två veckor på golvet utanför mitt rum. Men idag är den borta... har dem städat bort hårnålen bara?? detta tål att funderas på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0